April 20, 2014

Gathering Ttc Group

Alhamdulillah papa..arini mama drive dgn Qaseh. Sangat behave dalam kereta sampai terlena.

Hari ini mama dengan Qaseh jumpa kawan-kawan yang selalu sembang kat whazup, kawan kawan yang mempunyai masalah seperti kita yang terpaksa berusaha lebih, berkorban segalanya hanya kerana inginkan zuriat pengikat kasih.

Hari ini juga untuk pertama kalinya papa, mama dengan Qaseh tidur hotel tanpa papa disisi kami. Terasa kekurangan tapi tak mengapa sebab ada dalam hati kami.

Qaseh macam retis la papa. Papa pun tahukan anak kesayangan papa punyer tingkah laku. Ada aje memek muka yang nak kasi orang ketawa, nak kasi orang geram. Paling utama, kalau diumpan dengan makanan, mama pun tidak dipedulikan.

Selain dari makan dan sesi bertukar
hadiah, ada soalan cepumas. Emmm mama kena soalan tentang saat paling indah dalam hidup mama...oh!!! mama terus teringat papa..rasa sebak tapi mama tahan sebab tak nak spoilkan suasana ceria..byk moment indah kita..tapi mama pilih moment indah mama bila kita dapat Qaseh.

Nyenyak sungguh Qaseh tidur..papa kami rindu papa. Papa bangga dengan mama kan..

3 comments:

nollynasa said...

bestnya, rugi tak dapat join gomol qasehh..

shidasanmil said...

Bila nak buat gathering lg mama...bestnya...oh syera, ayus pun ada..;)

Unknown said...

Haha sapa cinet ni..adakah ku kenal?

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...