May 13, 2014

Birthday Tanpa Papa

Happy Birthday Qaseh Zara Aishah!! cepatnya anak mama dan papa setahun.

Papa, anak kita dah besar papa, papa tentu gembirakan sebab dia dan pandai berjalan macam yang papa bayangkan ketika dia baby lagi.

Qaseh, moga menjadi anak yang solehah, anak yang bijak buat mama. Mama tak ada harta untuk mama taburkan tapi mama ada kasih dan sayang yang tidak berbelah bahagi untuk anakanda mama.

Qaseh, biarpun papa telah tiada, biarpun papa tiada ketika Qaseh sambut hari lahir yang pertama ini, percayalah bahawa, sayang dan kasih papa pada Qaseh sangat dalam..doa papa selalu untuk Qaseh. Tiap hari dahi kecil Qaseh papa akan cium selepad ubun ubun Qaseh..masi mama ingat pagi terakhir papa dengan kita, lama sungguh papa cium dahi Qaseh anak kesayangan papa..papa senyum je..

Jangan nangis yer anak mama..

3 comments:

Anonymous said...

mama pun jangan nangis yer... HAPPY 1st BIRTHDAY qaseh.. moga menjadi anak yang solehah dan mengembirakan hati mama....mama, anak adalah ladang pahala kita..semoga kita dapat mengaut sebyk mungkin pahala dari anak kita, in shaaa Allah...take care

Unknown said...

Selamat ulang thun qaseh...

Unknown said...

Selamat ulang thun qaseh

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...