April 17, 2010

Citer Weekend

Salam..

Petang sabtu yang panas terik..tadi lunch aku masak, ketam masak lemak cili api dgn sup sayur..bebenarnya tak ada mood nak masak tapi hubby buat derk aje..tak ada pun kata nak kuar arini..emmm dia layan tidur la pulak..

Hati geram lagi ni kat hubby sebab, tak memahami hati dan perasaan aku sebagai wife dia. Konon semuanya dia betul..macam mana lah aku tak marah, kalau tak sihat, jaga kesihatan diri sendiri...ubat pun kenalah makan, ni tidak, konon-konon dia lah doktor semua hal dia tahu..eeee geramnya!!!

Makin panas aku rasa kat luar, makin panas juga aku kat dalam ni

No comments:

Popular Posts