April 11, 2010

Citer Perasaan

Salam..

Wah 2010 dah menjelma, dah hampir 4 bulan berlalu..arini baru dapat jenguk-jenguk kat blog ni..lamanya since December yerk mama mia ni tak berkarya..wahh ayat tak ingat heheheh..

Banyak sangat peristiwa yang berlaku semenjak dua menjak ni..sejak 2010 tiba, rasanya masih belum cukup lagi rehat untuk aku..banyak sungguh dugaan yang tiba, banyak sungguh yang aku perlu hadapi..entah kenapa ini yang aku perlu lalui..seorang diri.

Kalau nak kira airmata yang dah mengalir laju kuar ikut mata ni, emmm tak dapat nak kira dah berapa tong dah..belum lagi hati aku yang menangis..argggg rasa siksa sangat. Betap kuatnya dugaan MU Ya Allah pada hambaMU yang lemah ini..

Suami ku still tak sihat..still weak..but dia still tak nak buat dialysis...argg satu antara punca kenapa aku rasa susah hati sangat..suasah hati memikirkan kesihatan suami..peant aku bersuara, penat aku memjuk tapi masih tak ada respond dari dia..kekadang bila tahap kesabaran menipis, aku rasa macma nak lari aje..saat itu juga rasa betapa leganya aku andai ada anak-anak yang boleh menghiburkan hati aku kala aku macam ni..Harap nanti, hari-hari mendatang akakn ada sinar yang gemilang untuk aku.

No comments:

Popular Posts