September 26, 2012

Cuppies on her birthday



Selamat hari lahir anakanda mama..cuppies tu mama order nak beri pada kawan-kawan mama esok sempena bornday Mia. Bekas putih berikat dgn riben mama dgn papa cari last week masa pergi shopping. Papa hanya ikut rentak mama supaya mama tak bersedih. Ohh dah besar anak mama!

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

m@m@yAyA said...

salam mama,

xthu nak tulis apa,tetiba airmata mengalir..~
mama lau kita ada kesempatan nak jumpa teringin sy nak jumpa mama,saya nak jumpakan mama dengan adelia puteri sy..
Bukan bermaksud untuk membuat mama lg bertambvah sedih cuma sy nak adelia tahu yang mama nie seorang mama yang kuat,tabah dan cekal hati..

Semoga mama terus kuat yer..Insyallah kak,hanya insan yang terpilih saje diberikan ujian cmnie..~

Mamanurin said...

terima kasih mama yaya..heheheh insyallah..sedapnya nama anakanda Adelia..moga jadi anak yg solehah

Nurul Aznil said...

cantiknya keychain. mana dapat ya?
tak pernah jumpa yg cute gini...

5 tahun kan?
me pun dok wishy-washy bila tgk anak kawan-kawan sebaya anak-anak kita.
"oh dah pandai baca"
"oh dah bleh naik basikal"

whatever lah! janji anak aku akan bawa air kat aku dikala matahari sejengkal atas kepala! ko hader?
(read: ayat penyedap hati yang gundah-gulana)

Mamanurin said...

thanks mummy nurul..hehehe mama dia beli kat kedai hadiah area umah mama ni..boleh giler mausk kedai ni..byk benda yg boleh buat souvenier hehehe

a'ahhh 5 tahun sudah...tadah telinget je dgr orang bercerita pasal anak2 hehhee..best jugak ayat penyedap hati tu

Popular Posts