September 25, 2012

5th. Birthday


Andai dia ada, sudah pasti dia dah besar. Sudah pasti dia penglipur lara mama dan papa. Sudah pasti hanya ada suara dia dalam teratak kecil mama dan papa. Esok genaplah 5 tahun usia budak kecil itu. Mama yang tinggal cuba menjadi pelakon yang hebat, cuba menjadi diva yang mampu melakonkan segala watak, cuba menyembunyikan segala rasa rindu yang bertamu.

2 comments:

NrlAidaHml said...

Happy Birthday Nurin..Semoga terus tenang di sana...Al-Fatihah..

#Cuaca hari ni bagai mengetahui sedih di hati..kan ma?

umie said...

As salam mama mia...umi doakan mudahan Allah S.W.T selalu memberi kekuatan pada mama ye..ameen...umi juga tahu bukan mudah utk berada di tempat mama..berat mata memandang berat lagi bahu mama yg memikul...tapi pastinya mia juga nak tengok mama happy di dunia dan bahagia selalu bersama papa walau dia x sempat berada di sisi mama kan...Allah sgt sayang pada mama, papa dan mia sebab itu DIA uji mama dengan suatu ujian yg sgt berat,Allah pilih mama pasti juga ada sebab..dunia ini dilihat seperti tidak adil..dunia memang tempat utk diuji kan mama..percayalah DIA telah tetapkan sesuatu yang terbaik untuk mama kalaupun bukan di dunia ni pastinya di 'sana' nanti bersama mia kan..umi doakan mama selalu yer..

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...