March 25, 2014

Ingin Memelukmu Tapi

Allahuakhbar..Allahuakhbar..terasa sebak dan sedih...terlalu sedih. Papa ingin mama memeluk papa agar kesayuan dan kesedihan mama berkurang tapi apakan daya..

Malam tadi PM umumkan MH370 berakhir di Lautan Hindi..ditengah laut. Badan mama menggigil nak bersuara tapi tak mampu, rasa sedih yang amat sangat.

Andai kehilangan papa dan mia ada pusara untuk mama ziarahi, kehilangan mereka ditengah lautan bergelora, luas papa..andai perginya papa dan mia berpusara juga masih mama rindui inikan pula sanak saudara..rakan taulan mereka yang berada dalam pesawat itukan papa..

Ya Allah ampuni dan permudahkan lah mereka Ya Allah..berikan kekuatan kepada kaum keluarga mereka untuk menghadapi musibah ini.

Benar papa, saat ini mama sangat memerlukan pelukan papa. Pelukan yang sering buat mama rasa selamat dan tenang. Pelukan yang sering mententeramkan mama walau ketika itu hanya kesedihan bertangkai di hati.

Ampuni suamiku Ya Allah..rahmatilah dia Ya Allah

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...