August 20, 2015

Pulih Seperti Sediakala

Alhamdulillah..Yes!!!

Akhirnya, blog yang tak semenggah ini kembali beroperasi dengan megahnya di laptop mama. Terima kasih tidak terhingga pada temann whazzup mama yang telah membantu mama dengan mengenalkan mr. utusan!! Mr. Utusan, tqvm yer sebab tolong baik pulihkan dari coding bahasa computer tu.

Alhamdulillah, Allah sentiasa hadirkan kawan-kawan yang sedia membantu, bukan sekadar kawan tapi kawan atas kawan jugaa..circles  of friends yang sangat best!!! terima kasih yer semua. Cuba bayangkan segala coretan  yang tersimpan, segala pahit manis tersimpul didalam blog ini lesap, hilang, meroyan tau mama nanti. 

Didalam inilah kisah pengembaraan mama bermula hehehehe...macam citer upin ipin kan. Didalam blog inilah ada cerita tentang bidadarii syurga mama, Mia. Ada cerita tentang pahlawan terbilang mama, tentang semangat dia sebagai pahlawan (pahlawan mestilah semangat kan), ada cerita tentang tengang kawan-kawan mama, keluargaa dan juga ada cerita tentang Qaseh, kekasih mama dan papa.

Nanti mama sambung lagi tapi nak bagitahu, nanti mama nak gantikan baju untuk blog ini.  Lama sangat dah pakai baju ni hingga dah koyak rabak siap kena minta bantuan orang repairkan. Tunggu yer nanti mama  cari baju baru..wink wink wink..


No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...