May 1, 2017

Selamat Hari Lahir Buat Diri Sendiri

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas lagi olehNya..moga diri ini terus menjadi hambaNya yg beriman sabar dan kuat dlm setiap ujianNya.

Terima kasih tidak terhingga kpd keluarga dan teman-teman semua baik secara online  maupun offline fb or whazzup yg telah memberikan ucapan berserta doa. Semoga Allah SWT selalu melindungi kita, memberikan kesihatan, kejayaan dan kebahagiaan serta rezeki yg baik dan diberkati di dunia dan akhirat untuk kita semua. Amiin

Masih lg sayu sampai bengkak mata..tak ada ucapan pertama..menunggu juga manalah tahu ada secret admirer..rindu ciuman di ubun² tapi itu kenangan...simpan ketat² sbg hadiah.

Teman seperti bintang tidak selalu nampak namun selalu ada dihati..akan selalu menghampiri ketika seluruh dunia menjauh kerana persahabatan itu seperti tangan dengan mata, saat tangan terluka, mata menangis, saat mata menangis, tangan menghapusnya.

Terima kasih semua dari hati yg ikhlas, kerana menjadi menjadi warna warna pelangi dihati kecil ini..

Sayang itu ikhlas

#love #lovemyfriends #ukhwahtilljannah #story2017 #birthday2017

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...