December 19, 2008

Aku dibius cinta

Umm badan rasa letih sgt ni..baru balik dari jumpa doktor..dan hari ini juga aku ikut hubby gi office dia..lagi letih badan ni dibuatnya..penat.. so hari ni makan sensorang aku jawabnya..hubby gi sembahyang jumaat.. arggg bosan ler pulak..

Ishhh kat paper nii..macam2 citer..yg kawin bercerai..yang solo nak kawin..gah betul..emmm sian anak2 yang masih kecil..sedap betul vitagen ni..mahu aku habiskan semua..opss tak leh semua, yang bercaler putih je aku tak minum kah kah kah..tak sedap, bila tak sedap..maknanyaaaaa hubby aku ler tu kena abiskan..

Opsss petang ni ada function lak kat KL..ummm kengkawan dah tepon siap sms bertanyakan aku ni pergi ke tak? rasa macam org penting la sekejap..dinner time with my frenz..best gak ni..walaupun aku ni tak ler terror sangat bab makan ala ala bufet ni, tapi apa salahnya memeriahkan majlis kan..ishhh mana la aku ni boleh tinggal hubby..aku bawak sekali..lagipun bukan selalu gi makan kat Equatorial tu..

Malam ni, last day aku ambil injection..so kita tunggu Sunday morning..aku akan dibius cintaaaa..yuhuuuu

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...