May 4, 2010

Minggu Birthday

Hati berbicara lagi..

Minggu lepas ari yang paling busy dan memenatkan untuk aku kerana en.suami yang tak sihat..akhirnya warded juga di hospital, dan aku tetap jadi peneman dia yang paling setia..sedih gak tengok dia sakit tapi itulah, Dugaan..

Happy Birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to me..huhuuuuuu aku sambut birthday kat ward hospital la pulak..umphhhh sedih gak..nasib baik suami yang sakit still ingat nak ucapkan birthday wish walaupun tak ada hadiah untuk aku..

Hati jadi tak menentu bila suami sakit..bila suami dengan enggan menerima kata-kata isteri..uhhh..jiwa jadi penat..perasaan jadi marah..marah bukan sebab benci tapi marah sebab sayang namun itulah kita manusia..yang sememangnya tak sempurna..akhirnya keadaan kecemasan memaksa langkah yang selama ini diabaikan terpaksa juga di beri perhatian..dialisis!!

Yeah, kala keputusan diambil, aku jadi begitu sedih..kesiannya suami terpaksa menanggung segala kesakitan..terima kasih pada keluarga ku, teman-temanku..pada teman-teman suami yang sentiasa memberi sokongan dan bantuan di kala aku dan suami begitu sibuk di hospital..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...