May 3, 2010

Tentang..Masuk Hospital

Salam..

Minggu yang terlalu busy..busy dengan segala macam hal..uh!! berat betul busy aku ni. Khamis lepas 29/04/2010, mr.hubby kesayangan kena warded..argggg kesiannya dia. Sedih aku dibuatnya..berat sungguh kesakitan yang terpaksa suami ku tanggung..andai dapat sakitnya aku ambil alangkah bagus..

Saat ini, hubby dah start dengan dialisis buah pinggang..aduh!! tak sampai hati aku melihat dia menanggung kesakitan berlipat ganda..aduhai suami, tabahlah hadapi dugaan ini..kerna hanya yang terpilih sahaja akan menerima ujian dan dugaan dari Allah. Saat aku menaip kata tanpa biaca, en.suami sedang tidur dalam kesakitan di hospital..badan yang lemah, sakit belakang dan tiub dialisis di kaki..uhhhh sedihnya aku..Ya Allah, Engkau berikanlah kekuatan pada kami untuk mengharungi semua ini..

Untuk pertama kalinya, aku sambut birthday dihospital...uwaaaa..tapi aku tak kisah janji suami ku cepat sihat..thanks kengkawan sebab sentiasa bagi support

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...