October 21, 2009

Jiwa Kacau

Arini dah masuk ari ketiga dlm minggu ni...minggu yang aku rasa paling tak best..pasal apa pun aku tak tahu..badan macam tak sedap, rasa macam nak demam..dada jadi sesak sangat. Why? arggg aku tak tahu..tak tahu...ada sesuatu yang aku nak luahkan...nak letupkan dari dalam hati, tapi tak termampu di keluarkan..

Aku memang unhappy sangat..pelbagai perasaan melanda diri aku ni..jiwa kacau dan meracau..aku rasa nak menjerit sangat tapi suara tak terlontar..rasa nak menangis sepuas puasnya tapi tak puas jugak..uh!!! peritnya gelodak perasaan ini..

Ya Allah,

Bantulah..bimbinglah hambaMU ini Ya Allah..
HambaMU yang lemah tak terdaya
HambaMU yang kerdil
HambaMU yang jahil ini

Ya Allah

Kuatkan lah iman ini
Tabahkan hati ini
Berikanlah dahan yang teguh untuk hambaMU ini berpaut

Ya Allah

Engkaulah Maha Pengasih dan Penyayang
Sesungguhnya Engkau yang mengetahui
Isi hati hambaMu ini

Ya Allah

Tidak dapat ku zahirkan kata-kata
tidak dapat ku luahkan rasa

No comments:

Popular Posts