November 9, 2009

Citer November

November datang lagi..

Adik aku Iqin dgn baby dia, mya sara dah sampai Dublin...rasa rindu betul..rindu kat adik tu tak adalah sangat, rindu kat baby mya sara je...arggg belum puas main lagi dengan dia, dah pergi stayed kat sana dengna daddy dia..

Aku still failed lagi...masih belum berjaya untuk pregnant untuk kali kedua ni..pasrah pada dugaan allah tapi masih akan terus mencuba hingga berjaya..

Sesekali rasa sunyi dan sepi datang lagi mengganggu aku..rindu yg tak mungkin kan dapat ku luahkan dengan kata-kata..yang tak mampu diselami oleh mata yang memandang dan telinga yang mendengar..saat aku rasa rindu, pasti ada suara kecil dihati yang memujuk aku...
"mama jangan sedih" fuh!!! suara baby? or suara hati aku sendiri...gila kah aku? huhuhu..

MUsim haji hampir tiba..aku bermimpikan arwah mentua ku..cantik sungguh bertelekung..sejuk mata aku memandang...jumpakah arwah ibu mertua ku dgn arwah baby ku? masa tak pernah berhenti..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...