December 12, 2012

Pantang

Aircond yang terlalu sejuk kat opis mama memaksa mama pakai stoking. Bukan hanya hari ini je mama pakai stoking, hampir setiap hari mama guna sebab saluran aircond betul betul ata kepala mama. Sejuk giler.

Semua sudah tahu yang mama ni memang tak tahan dengan aircond..jenuh diaorang sumbat kertas kat saluran aircond tu supaya mama tak rasa sejuk sangat..mama dah biasa tak comel kt opis tu gara gara dok berstoking dan berbaju panas tapi harini sangat sangat SENTAP!! sebab mama sentap ialah ada kawan sorang ni dengan nada suara yang kuat bertanya brapa bulan dah ni pantang..ohhhh kakak!!macam tak biasa tengok mama ni pakai stoking.

Mama yang sentap terus menjawab, dah lama dah.nak masuk 6 tahun dah..masa tu perasaan sedih sangat..rasa moody terus!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Popular Posts