September 29, 2009

Syawal Tiba



Syawal tiba lagi...disambut dgn rasa syukur pada Allah Yang Esa. Wajah anak-anak sedara tempat aku dan suami menumpang kasih...dalam kesayuan, aku tetap gembira menyambut syawal yang mulia kerana aku di kelilingi wajah wajah kesayangan ku..
Kali ini aku sambut Syawal dengan 5 orang anak sedara...seronok tak terkata, masing-masing dgn tingkah laku yang berbeza...yang masih baby, tak susah nak jaga tapi yang bebudak tengah membesar ni, ya allah, penat nya!!! melayang- layang ler jugak "duit" raya tahun ni but sometimes tengah seronok melayan karenah diaorg yang sememangnya melampau ni terutama si aqilah hannani bertudung pink tu, aku terbayang arwah mia..kalau dia ada tentu arwah macam aqilah..kebetulan beza diaorg hanya 2 bulan aje..
Alahmdulillah aku bersyukur dgn rahmatMU Ya Allah...moga hari-hari yang mendatang akan lebih bersinar dan lebih bahagia buat aku.


No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...