November 10, 2009

Cerita berkata..hati terusik

Cerita berkata-kata..

On the way balik kerja, hati aku tetiba terusik..terasa luka yang amat sangat..aku mula story dgn hubby pasal frenz kitaorg, wife dia pregnant untuk baby yang ke 4..aku luahkan perasaan aku yg sedih and jeles, sebab aku still tak dapat lagi peluang tu..arggg!! hubby pulak boleh kata.."kan dah dapat peluang haritu" fuh!! tersentap tangkai hati aku..terusik jiwa raga ni..isk isk isk terus aku senyap..entah, aku malas nak cakap yang aku sedih dgn kata-kata dia tu..peluang dahulu hanya dapat aku kecapi selama 3 hariaje..uhhh!! dah lupa kah dia??

Sedihnya..masa makan kat kedai tadi pun, airmata bergenang aje..nasib baik tak menitis kat meja makan..kalau tak sure haru biru..ya alllah, hanya Engkau yang tahu perasaan aku sekarang..akhirnya, airmata mengalir juga..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...