November 13, 2009

Cerita rindu..rindu luka

Akhirnya, aku gagal lagi!! Gagal untuk menahan airmata di pejabat dari mengalir bila rindu itu datang bertamu..rindu yang aku cuba buang jauh..rindu yang cuba aku sembunyikan..akhirnya rindu itu tetap hadir..tetap menjadi sebahagian hidupku..menjadi teman setia ku..

Hati dan perasaan terasa begitu penat..penat menahan gelodak rasa rindu pada dia..uhhh!! mengapa engkau hadir wahai rindu?? saat ini, aku hanya berharap engkau ada disisi ku..bukan engkau wahai rindu, tapi dia..dia yang telah pergi pada Penciptanya..

Saat jari jemari menari, aku menahan airmata dari jatuh berderai dek kerna rindu..terasa betapa terbebannya perasaan..bertapa tersiksanya jiwa..duhai sayang, moga engkau gembira disana..aku akan tetap mengingati..menyayangimu kerna engkau adalah buah hati aku..jantung aku..bidadariku..wahai anakku..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...