May 17, 2012

Penat

Mama sangat penat sebab  pagi tadi dalam jam 2.30am, kala ramai yang sedang lena di ulit mimpi indah, mama dengan papa memulakan perjalanan yang penuh dengan mengantuk menuju ke Setiawan. Kenapa awal pagi? sebab rumah mama jauh dari Setiawan tu, drive kat highway kalau dok bergaduh dengan lori dan busy yang penuh kat highway tu ambik masa dalam 4 jam juga nak sampai tempat tujuan.

Mama pergi jumpa doctor homeopathy sebab nak suruh doctor tengokkan kaki mama yang masih sakit bila berjalan dan juga sebab nak tunjukan pula kaki papa papa yang bengkak sejak dua hari lepas. Kesian sangat dengan papa, nampak sukar betul papa nak jalan. Mama sangat sedih bila papa sakit.

Kebetulan mama ambil cuti hari ni so tak lah terkejar-kejar nak kena call opis bagitahu bos kan. Harini juga jumpa tokayah dengan maktok kat clinic homeopathy tu sebab tokayah pun kena jumpa doctor, kena buat fisio. Ada Aqilah juga. Aqilah demam teruk, bila demam aje, ambik darah, pasti sel darah putih sangat tinggi berbanding sel darah merah tu yang membuatkan tokayah dengan maktok bertambah risau. Hilang kejap rindu ada Aqilah.

Memang sangat penat, sampai rumah aje dari Setiawan dah jam 2.00pm. Terus tidur!!! terjaga dari tidur, papa kata mama tidur bunyi!!! hahahaa memang sah sah penat giler.

No comments:

Popular Posts