December 24, 2011

Watch Me

Paling awal sampai
Percubaan dalam mencari kejayaan kembali lagi. Kenapa urusan klinikal? sebab mama dah ada rekod dengan LPPKN masa treatmentkan Arwah Mia, jadi mama tak perlu open new record. Ujian klinikal ni untuk ambil darah mama serta papa sekali dengan sperm papa.

Mula tu ok aje tapi tetiba nurse panggil kata fail mama tak jumpa walaupun dah puas diaorg cari. Week before mama datang, masa call diaorg ada la pulak fail tu. Pastu diaorang kata nak kena open fail baru, kena interview sikit macam patient yg first time datang nak buka fail. Mama kata ok aje sebab mama pun bercuti kebetulan hari tu. Rezeki mama dan nasib mama baik sikit hari tu, baru aje nurse nak buka fail baru mama, datang senior nurse, dia tengok and nurse yang tengah attend mama kata, fail tak jumpa, nak open yang baru, but senior nurse tu kata "macam pernah nampak je nama ni" terus dia masuk bilik fail, tak sampai lima minit, fail mama dah ada, kejap je kan..papa cakap kat mama sambil berbisik "veteran juga yang diperlukan" jahat tau papa..

Ya..insyallah mama kembali dengan ikhtiar mama, kembali dengan usaha mama untuk mendapatkan zuriat seperti orang lain juga. Mama kembali mencari kebahagian mama dengan papa. Mama harap usaha mama dengan papa diberkati dan dirahmati Allah dengan kehadiran zuriat-zuriat yang sihat walafiat dan sempurna sifatnya, supaya mama tak lagi rasa kekurangan dalam rumahtangga mama dan papa.

Mia mama adalah anugerah terindah Allah pada mama dan papa. Anugerah yang tiada tolak tandingnya. Kehadiran Mia dalam rahim mama dulu sangat-sangat mengembirakan mama serta papa, dan mama sangat bangga sebab mama ada Mia. Jadilah bidadari mama dengan papa disana yer sayang. Doakan mama dan papa disini supaya kami berdua terus kuat dan tak putus asa. Doakan mama dengan papa ada adik supaya mama dapat bercerita tentang Mia sebagai kakak mereka nanti, walaupun mungkin cerita itu adalah cerita yang sama, tapi mama ingin mereka tahu yang Mia senantiasa dekat dengan mama dan papa. 

Amin Ya Rabbil Alamin..

p/s : Nanti mama update pasal cost etc next entry..dah ngantuk ni


No comments:

Popular Posts