January 21, 2013

tentang ole ole

Yes!!! akhirnya dah received!! Hadiah buat anak-anak sedara mama. Minggu ni nak balik kampung!! Papa, kita confirmedkan balik kampung?


Hahaahah bebudak ni sure tak sabar tunggu maklong sampai!! Ada peluang untuk mama tunjuk belang dgn membuli diaorg ni. Nak barang mesti dengar kata maklongkan wahai anak anak.


Budak perempuan semua kena sama sebab kalau tak sama, penat nak jawab. Nama je berbeza itu pun Iman Harith punyer ultraman..sure nak kena soal jugak kenapa iman lain. Pasti kena! Hahaha budak2 memang banyak tanya tapi mama tak kisah..setakat budak2 tu, hahaah senang je mama kasi jawapan.."ok sekarang pilih..nak or tak nak" hahahaah sure semua nak kan.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Popular Posts