May 21, 2013

Terima Kasih Ya Allah



Masih tidak percaya!!!macam mimpi. Tetiba dia hak mama dan papa!!

Mia, terima kasih kerana mendoakan mama dan papa. Ohhh!!!syukur sangat pada anugerah yang Allah berikan pada kami berdua. Mia anak mama, dia macam Mia! Semua orang kata saling tak tumpah dia dan Mia.

Mia ada adik dah!!!! Namanya Qaseh Zara Aishah. Masa entry ni di buat, ini adalah hari ke 8 dia melihat dunia. Kelu lidah untuk berkata tapi sangat sangat menyenangkan bila dapat memeluk dia walaupun terpaksa menempuhi pelbagai dugaan.

Published with Blogger-droid v2.0.4

15 comments:

Mayyonnizz said...

salam.. tumpang syukur tumpang happy..tgok mamanurin ada baby....bestnya tak dpt nak bayangkan.... tak tahu pun mama nurin peknen selama ni... take care mamanurin... peluk baby selama-lama jangan lepas....... :)) semoga baby menjadi anak yang cantik, sihat dan solehah...

tahniah again from me..

mummy alanna..

m@m@yAyA said...

Ya Allah kak, alhamdulillah~
sungguh muka sama macam nia..
cutenya puteri akk nie..

nti citela cmne akk leh dpt anak syurga akk nie..comel sgt~

semoga dengan kehadiran Qaseh Zara Aishah akan menyerikan lagi kehidupan akk dan suami..

CIK PUAN TIPAH said...

comelnya...

Sizuka said...

tahniah mama... mama duk mana? kalau dekat insyaALLAH boleh dtg melawat baby.. Baby tembam.. meh aunty nak peluk2.. hehe

Hafiz dan Mawaddah said...

Akak, tahniah.. Alhamdulillah,I'm happy for you kak..

sweet tooth said...

Mama, is this true? Tahniah! So happy for you :-)Nanti cerita details next entry ya...

sweet tooth said...
This comment has been removed by the author.
ayue razak said...

Kak, tahniah..syukur alhamdulillah.semoga Qaseh akan membesar dengan sihat, bijak dan jadi anak yang solehah.Kiss n hug saya buat Qaseh ye kak.

Lady Mira said...

mamanurin... need further story...

Lady Mira said...

alahai.... comelnya.... tahniah mama... mengalir air mata tgk gambar ni

Anonymous said...

mamanurin,

berkat sabar dulu dan kini, Allah berikat hikmah yang tak terduga..tahniah.. selamat berjaga malam ye..take care.. cuba mama usaha utk menyusu sendiri ye..

iwannabeumie said...

Mama..tahniah ye mama..Alhamdulillah..syukur sgt..happy for both of you!

Noina said...

Mamaa!!!! Baru dpt terjah blog mama..Btl ke ni? Tahniah mama!! Comelnya qaseh! Geram btl.. Geget pipi tuh. Hihi..

cumie said...

Mama!!!!! Im very happy for u.... Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...

PutriesNoora said...

tahniah sis!=)

Popular Posts