January 18, 2015

Masak

Hari ni hari memasak..tak pergi mana-mana pun sebab rasa malas nak keluar. Lagipun Qaseh baru baik dari sakit.

Papa, pagi mama masak cucur ikan bilis taruk kucai dan kentang. Mama buat macam yang selalu papa ajarkan. Qaseh suka. Tengahari pun mama masak macam papa selalu masak, telur macak kicap tapi tak sesedap papa masak. Ah!! hehehe mama boleh dah goreng telur..tak manja macam dulu walaupun masih takut terkena minyak bila telur tu meletup.

Petang, mama masak lagi cucur macam sarapan tadi, Qaseh suka sangat..macam papa je..

Esok mama dah mula kerja. Harap Allah lindungi anak kita dengan rahmatNYA.

No comments:

Popular Posts