March 15, 2009

Mimpi Bertaut Lagi

Salam..feelings terrible and horrible sangat. Cuaca hari ni baik sangat tapi hati dan perasaan aku pulak yang buat pasal. Bosan giler betul harini. Arggggggggggg!!!! perasaan bercampur aduk. Badan rasa macam tak sihat..panas aje badan ni..tekak pun tak selesa..malasnya nak pergi jumpa doctor.

Malam tadi aku rasa, aku mimpikan "Mia" lagi..yeah!! aku mimpikan si budak kecil itu...adakah kerana aku merindui "dia" atau adakah kerana "dia" merindui aku? terlalu sukar untuk aku mengingati mimpi semalam, namun dalam kesamaran ingatan ini, aku tahu "baby mia" aku gembira disana..begitu suci keadaanya..

"Mia" hadir di kala aku dirundung kesedihan...di dalam aku memerlukan kekuatan dan kegembiraan..walaupun hanya dalam mimpi, tapi kehadirannya ada lah kekuatan aku untuk meneruskan hari-hari yang mendatang dengan penuh kesabaran..hanya ALLAH yang tahu apa yang tersirat dan tersurat didalam hati ini..hanya ALLAH yang mengetahui kesedihan dan kelukaan sebenar aku.

No comments:

Popular Posts