March 3, 2009

Aku..hubby..Office

Coming to March..yeahhh cepat betul masa berjalan kan. Last week aku buat treatment lagi..until now aku still kena mamam ubat yang di beri oleh doctor. Badan rasa tak sedap, asyik letih aje..bila dapat aje bantal, terus lelap..hope ada good news for this coming week. Amin.

Hubby outstation hari ni..for the first time aku tak dapat ikut...argggg isk isk iskk sedihnya hati..alasan yang diberi, takut aku kepenatan dgn perjalanan dan jarak yang jauh..uh!!!sian dia awal pagi lagi tengah sedap dilamun mimpi yang lena, hubby pulak dah mula drive ke Penang. Kalau dapat ikut, dapat ler balik rumah mak kejap kat Perak nun..

Kerja di office semakin hari semakin bertambah..kekadang rasa seronok bila berada di office kekadang geram..bukan sebab apa..sebab ada yang tak memahami keadaan staff lain yang memerlukan ketenangan seperti aku ni..fuh!!!! kalau dapat bercakap, dari pagi sampai ler ke petang asyik suara dia dia dia dan dia aje..dah ler site aku ni involved dgn system..bila asyik dgr suara yang sama. memang sakit hati woooooooo..aku rasa hujan yang turun pun pasti berhenti tapi dia belum tentu lagi..pastu bila time meeting, semua la yang kena sembur dgn boss sebab bising..tak sesuai betui..kalau perempuan mcm aku ni, kira ala ala boleh maaf ler sebab lumrah wanita kan..ni lelaki yang bersuara..tu belum lagi dia buka citer pasal artis! kena pulak kalau ada geng yg lain..tak masuk lagi ulasan citer2 kat TV yang dia tengok..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...