March 12, 2009

Office

Pagi tadi bila bangun tidur, badan rasa sakit sangat..maybe sebab darah keluar banyak sangat or sebab side effect aspirin dgn parlodel yang aku makan malam tadi. Rasa macam malas sangat nak pergi office..ishhh tak leh tak masuk office, stayed kat rumah pun bukannya ada sesiapa pun...lagi sunyi rasanya.

Thanks to kengkawan yang sentiasa memberi semangat untuk aku dikala aku down giler babun arini..insyallah, aku pasti akan perolehi apa yang aku hajati..kerna kalian semua, aku kembali bersemangat untuk terus hadapi esok..lusa dan seterusnya..

Kerja kat office yang banyak dan semuanya nak cepat, membuatkan aku menjadi terlalu sibuk..tanpa sempat melayan rasa hati...suasana pejabat hari ini membantu seketika untuk aku melarikan diri dari memikirkan kegagalan semalam.

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...