July 7, 2010

Tentang Suntikan..Injection

Hampir 4 hari mama tak mencoret kat rumah hati ni..hati dah terjerit-jerit suruh mama bercerita tapi disebabkan tahap kepenatan yang melampaui batas, tu yang tak sempat nak berbicara kat awangan ni..

Mama masih lagi dengan suntikan ubat..ubat-ubatan yang makin bertambah..start 4 haribulan aritu, suntikan mama bertambah menjadi 2 ubat yang berlainan..kali ni doctor yang buatkan, so bermakna setiap hari, mama kena mengejar masa antara hospital dan pejabat..bayangkan dari hospital di shah alam, mama kena berkejar ke opis mama di kuala lumpur..uhhh jalan jammed tu..

Hari ni mama macam tak ada idea nak bercerita sebab terkejut dapat award..mama janji, insyallah nanti mama bercerita lagi yer..umppp nanti mam update pasal injection and ubat apa yang mama kena ambil..so Friday ni mama kena masuk ward..yahooo dapat merasa hospital baru!!!

4 comments:

Rizziela said...

La...seronok plak masuk ward..orang kalau boleh x nak masuk ward..boring

Mamanurin said...

heheheh ala ziela, ubah angin sikit..hospital baru ni..so dptlah merasa bilik baru hahaha..

Yasmin Nabilah.. said...

mamanurin..takpe.semua untuk kesihatan kan..jaga kesihatan baik2 yek.. :) bila la kita dapat jumpe yek..nak sangat jumpe orang yang kuat dan setabah awak.. !sungguh!

Mamanurin said...

tima kasih noina..esok masuk balik hospital..for ET pulak..insyallah, nanti ada masa dan ruang, kiter jumpa yer..tak sabar nak tgk baby awk..ishhh mana ada kuat dan tabah, mamanurin biasa je.

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...