July 14, 2010

Tentang..Treatment dan Kesakitan

Salam..

Terasa begitu lama jari jemari mama ni tak exercise kat keyboard laptop ni..since mama keluar masuk hospital. Letih rasanya badan..sakit seluruh anggota..macam tak mampu nak berbuat apa-apa lagi..

Treatment mama alhamdulillah dah selesai, insyallah, moga akan ada anugerah yang tak ternilai dari Allah..moga akan ada suara-suara si kecil menyinari rumah mama nanti..doakan untuk mama yer...saat bermulannya treatment, terasa badan seolah-olah tak sihat, setiap hari kena injection...hampir setiap hari juga kena jumpa doctor mama yang baik hati itu..doktor arwah mia juga...his so baikk and caring..

Hari ni, mama tak dapat nak menaip panjang-panjang, sebab mama hanya boleh berbaring sahaja..tak boleh bergerak banyak sangat..bayangkanlah mama menaip sambill berbaring..penat..

10 comments:

Rizziela said...

Semoga ada suara2 manja akan teman awak nanti..isnyallah

zalin said...

slm mamanurin..jg kesihatan..moga cpt sembuh..

MeMoRi Di HaTi said...

ziela, tqvm..insyallah.. amin

zalin, tima kasih yer..zalin pun sama..jgn dok main study heheheh

Noina said...

Insyaallah..chaiyok mamamia.. :) Ina doakan mamamia lekas2 sembuh..dan ada berita gembira yang bakal menanti nanti..Amin.. Insyaallah..

Jiey^Mien said...

Semoga ada rezeki nnt..
Aminnn!!

MeMoRi Di HaTi said...

noina, terima kasih byk2..insyallah, amin yaabbilalamin..

mama rayyan, tima kasih, amin ya rabbilalamin

Min said...

salam mamanurin,

thanks for dropping by. di doakan agar dimudahkan segala urusan dan dikurniakan kesihatan hendaknya...

MeMoRi Di HaTi said...

mama mawaddah, thanks..insyallah. amin ya rabbillalamin.

Hafiz dan Mawaddah said...

akak, saya doakan kebahagiaan buat akak dan suami....moga Allah beri yang terbaik buat akak dan suami...take care kak...akak mama yang sgt tabah...chaiyok ^___^

MaMaNuRiN said...

terima kasih hafiz dan mawaddah, amin ya rabbilalamin..amin amin..mudah mudahan berkat doa semua org, allah makbulkan..moga hafiz dan mawaddah pun sama.

Popular Posts