June 18, 2012

Sakit Kehilangan

Lepas solat zohor..ummm turun dr surau, kengkawan mama tengah sembang-sembang pasal pregnant, pasal sakit bersalin..nak ambil epidural or tidak..mama?  Mama diam je sebab mama tak tahu nak citer pasal apa? Sakit bersalin tak ada walaupun mama kena czer..sehari czer mama dah berjalan sebab anak mama sakit..pergi jalan tengok dia kat ICU..dari ward kendong dia ke bilik mayat utk mandikan jenazahnya..mampukah mama kongsi tentang itu? Tak ada yang paling sakit selain kematian menjemput..Ya Allah hu Ya Allah hu Ya Allah...


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

Siti Nursyuhada said...

semoga mama tabah menghadapinya...

mummycda said...

Mamanurin sabar yer.....semoga tabah selalu.......

Sizuka said...

Sedey la..harap mama tabah n kuat..

sesegar nailofar said...

itulah yang selalu kite lalui bile kawan2 bersembang tentang anak..sakit bersalin..dan seangkatan dengannya...memang kite takkan mampu untuk bercerita tentang betapa peritnya waktu itu..cume mampu diam dengar dan tersenyum..dalam hanya Allah yang tahukan...

MommyAqil said...

Mama..sabar sangat2..kenangan pedih itu mesti tak boleh lupa dari ingatan kan..Semoga Mama terus tabah...Amin..

Noina said...

Mama..sama dengan ina..sakit macamana operate tu, bila anak dalam NICU, terus macam dapat kekuatan..Doa ina tak putus2 buat mama..InsyaAllah, Allah sentiasa bersama mama..Alfatihah buat Mia...

FirZie83 said...

banyak2 sabar ya dear

Popular Posts