March 14, 2013

Respond yang kejam tak???

"hari ni HERO abang m..dah setahun" opsss tetiba ada suara kat tepi mama. Apa? tanya mama lagi sekali sebab masih awal pagi, mama dok layan newspaper so tak lah dengar sangat..teman tapi mesra ni pun ulang balik ayat dia..harini hero abang m..dah setahun! Ohhh baru perasan hero yang dia maksudkan adalah anak dia..ekekekeek kejam tak kalau jawapan spontan mama "alhamdulillah"


Officemate mama ni la yang dulu mahu tapi malu dengan mama..yang sering digosipkan dengan mama dari mama solo sampailah mama dah kahwin dengan papa..chop!!!! Mama kawin dulu dari dia tau dan dia kahwin jugak akhirnya atas pilihan keluarga hehehe..usikan masih ada lagi kadangkala kalau warna baju sama atau datang angin kawan-kawan nak mengusik. Kalau tak kawan-kawan yang mengusik, dia sendiri yang akan mengusik dan masa tu, mama akan diam membisu sebab kalau di layan usikan kengkawan ni, teruk jadinya.


Maaf yer abang m..., sebab respond tadi teruk hahahaa..tak ingat pun birthday hero tu. Anyway, moga hero abang m..menjadi anak yang soleh.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Popular Posts