March 26, 2013

Bila terpaksa menahan

Tak faham..pening kepala..keadang rasa mama ni yang emo lebih atau sememangnya sensitiviti mama memang bertempat!


Sambil buat kerja, sambil menahan airmata dari mengalir..muka ni dah rasa macam merah menyala sebab menahan tangisan. Hidung dan siap sok sek sok sek. Mama ada salah kat mana-mana ker? Ada terkasar bahasa kat mana-mana ker? Entah..mama tak tahu.tapi mama rasa, mama jarang bising kat office ni..jatang bersiar-siar melawat kawasan..


Sangat menyentuh perasaan mama! Sudah la mama kena cover tiga orang punyer kerja..mama tak kisah cover 10 orang pun sebab mama suka dengan kerja mama tapi stress giler bila dalam keadaan macam ni..tak tahu nak mengadu dekat siapa..i hate this!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Popular Posts