October 30, 2013

Tentang Sakit Dan Dia Tiada



Papa, mama macam tak sihat hari ini. Kepala mama sakit sangat. Berdenyut denyut macam nak pecah.

Adoi sakit sangat papa. Kalau papa ada mesti mama dah telefon mengadu kat papa. Mesti papa suruh mama ambik MC dan pergi klinik.

Papa, mungkinkah sebab mama menahan tangisan sebab tu mama sakit kepala?

Papa, tadi mama call mak, papa nak tahu tak buah hati kita si mata bulat tu, Qaseh Zara Aishah naik motor dengan tok ayah. Tok ayah bawak dia ronda ronda. Mak cakap dia senyum je.

Gambar kat atas kan papa gambar tok ayah hantar pagi tadi.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

hainom OKje said...

Berkemungkinan tu MN...kalau kita menangis...boleh jadi sakit kepala dibuatnya

Popular Posts