July 20, 2010

Tentang.Andainya Aku Berharta Lagi Kaya

Salam..

Sudah sekian lamanya mama menyepikan diri dari menaip di kekunci abjad lappy mama ni..sukar untuk melaksanakan benda yang mama suka ni jika terpaksa membuatnya di pembaringan..namun a rini mama gagahkan diri juga kerna hari ini, hati mam dirundung sayu dan pilu..

Mama rasa, Allah kurniakan satu anugerah yang sangat bernilai dalam diri mama..satu perasaan yang halus, satu rasa yang cukup pilu yang kadangkala mama sebenarnya ingin elak kan..kerna mama mudah menangis dan hati turut terasa pedih..clip video anak soleh? pasti ada yang telah menonton dan mendengarnya kan..luahan hati seorang anak..permintaan dan suara kecil seorang anak kepada allah buat ibu dan bapa tersayang..ada juga clip2 yang lain..

Hari ni entah mengapa, mama tengook clip video anak-anak yatim..Ya Allah, sedihnya mama, tak tertahan rasa hati melihat mereka dalam kesedihan..airmata mama dah macam air dari pili bomba,, tak boleh tertahan-tahan lagi..andai mama punya harta...punya wang yang berlipat ganda, pasti akan mama hadiahkan pada mereka, agar hilang segala kesedihan, agar mereka juga merasa bahagia dan gembira..agar mereka juga punya rasa, yang mereka juga disayangi..

2 comments:

Unknown said...

salam mamanurin..jangan bersedih ye..dugaan yang mama lalui kini mungkin ada hikmahnya..tbahkan hatimu ye..:)

ICAZIESYIRA said...

kalau kita sedang bersedih, jangan lihat benda2 yang boleh menyebabkan kita lebih sedih. kerana itu akan tambah lagi kesedihan kita. percaya la.. btw, linked you!

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...