September 27, 2010

Tentang..Majlis @ Acara Makan

Salam,

Hari ini pepagi lagi mama dah bangun awal sebab nak siapkan spaggetti dari menu campak-campak mama sempena majlis@acara makan-makan meraikan hari lahir "Mia" mama..kenalah buat hari ni walaupun semalam birthday Mia tapi masa tak mengizinkan almaklumlah jemputan rumah terbuka banyak sangat..

Mama buatkan spaggetti aje, sebab yang lain mama dah order dengan mak kawan mama..alhamdulillah, niat mama telah Allah penuhi, ada kawan-kawan mama turut membawa buah tangan untuk breakfast merangkap lunch..penuh meja sebelah mama..terima kasih pada kawan-kawan yang sudi menjamu selera dengan apa yang ada..

Hati mama? gembira bercampur sayu..ramai yang tak tahu sebab apa mama buat makan-makan ni..so sure ada persoalan yang timbul walaupun mama rajin juga buat spaggetti untuk diaorg..mama senyum aje pada pertanyaan mereka..yang mana tahu dah tentu tahu jawapannya..dah tentu tahu hati mama meruntun sayu..harap hadiah mama, Mia terima dengan gembira..moga jadi sebahagian sinar untuk Mia kat sana..

4 comments:

Yasmin Nabilah.. said...

Mama..mia pun gembira mama buatkan majlis untuk dia..:)

Mamanurin said...

ekekekek seronok bila bayangkan dia terloncat-loncat dgn tocang dua macam kuda tu hahhaah

Sweetalk2u said...

B'tuah sunggu Mia ader mama & papa yg penyayang.. ♥

Mamanurin said...

sweetalk2u,

ur so sweet..thanks..setiap ibu dan bapa mesti menyayangi anaknya kan..mama dan papa mia mmg bertuah cuma kasihan Mia sebab tak dapat belaian dari kami..

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...