February 20, 2009

Semalam..Hari ini..Esok

Bangun awal lagi pagi ni..prepare kan breakfast untuk suami dan kengkawan. Hari ni aku masak spaggetti..umphhh dah lama tak buat so tak tahu lah kan apa rasanya spaggetti aku tu..resipi? resipi campak-campak je hahahahaha.

Badan penat giler ni dari semalam. Kerja kat office seperti selalu, tapi yesterday dengar-dengar we all kalau nak buat overtime, kena ada approval dari the big big big big boss..hahahah tak kisahlah tu, kalau orang tak kasi, lagi seronok, tiap tiap hari boleh balik awal.

Esok ada appointment dengan doktor untuk scanning ovum aku. Hoping semua berada dalam keadaan yang sangat baik. Esok juga family aku nak datang sini. Bestnya!!! sure hiruk pikuk rumah aku ni. Hari seterusnya, tentu asyik nak pergi berjalan-jalan tu.

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...