February 18, 2009

Citer breakfast and Appointment.

Today!!! wah aku wake up so early..hahahaha nak prepare breakfast untuk mr.hubby ni..malam tadi dia minta aku masak kan sambal tumis telur..umphhhh rindulah tu!!! yup sejak kebelakangan ini, aku memang jarang sangat masak..this month aje, hujung minggu memang tak ada di rumah, working day jangan harap lah nak masak..main order kat kedai aje..

Pagi ni bangun, buka peti sejuk, umphhhh!!! dalam pinggan ada tembikai yg dah siap dipotong..sedapnya!!! sejuk pulak tu..ni mesti mr.hubby kerjakan malam tadi lepas aku tidur..takut aku lesapkan cepat agaknya.
Petang tadi baru appointment dengan doctor. Alhamdulillah ovum aku banyak dan besar mengikut hari. .so doktor hanya beri satu suntikan Folliova and this coming Saturday ada lagi another appointment. Hoping semua ok. Sakit jugak kena injection.

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...