June 3, 2010

Tentang..

Salam..

Minggu lepas tak sempat nak curi curi masuk kat blog ni..busy very the busy..busy dengan aktiviti hubby yang kena dialisis...hajat hati nak balik kampung tapi argggg hampa!!! tension pun ada..marah pun ada pendek kata semua ada!!!

Kepenatan menjaga hubby masa kat hospital masih terasa sampai sekarang, until now pun tak cukup rehat..and hubby lak sekarang dalam seminggu 3 kali dialisis!! dah susut badan..bekas carbuncle operation masih perlu lagi di dressing kan...aktiviti aku dgn dia sama je..if tak dressing kat klinik kesihatan, kena pergi klinik berbayar..if ada appointment dengan surgical specialist macam today, kena pergi pula hospital..uwaaaa membesar di jalan nampak gayanya..

Aduh!! penat betul rasanya..penat badan, penat perasaan jugak..semalam aku buat report untuk keje keje kat opis tu...arggggg bulan lepas drop sikit keje aku, gara-gara cuti yang terpaksa aku ambil..uhhhh bulan ni kena kuatkan iltizam untuk cover balik last month.

Uhhh!!! betapa kejamnya manusia kan..nilai nilai kemanusian dah hilang dari dalam diri..janganlah buang baby tu..time seronok tak ingat, bila dah jadi macam tu sebuk betul nak buang baby..kesian betul baby baby yang tak bersalah tu...if tak nak pelihara, berilah peluang pada insan-insan yang baik hati dan penuh dengan kasih sayang...masih ada lagi insan-insan yang berperikemanusian di sebalik yang tiada kemanusiaan ini..

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...