October 14, 2010

Tentang..Rasa Rindu Serindu Rindunya

Tetiba mama rasa rindu sangat..rindu kat Mia..rindu kat papa Mia juga..mood pun hilang kejap..peritnya rindu ni..rasa macam nak keluar aje dari office..nak pergi kat papa..nak mengadu kat papa yang mama dah jadi perindu..bukan buluh perindu tau..jadi seorang perindu..

Papa dialysis hari ni, jadi camner mama nak kacau papa...rindu sangat ni..macam-macam terbayang kat mata, macam-macam bersarang kat dalam hati ni..uhhhh Mia, dah lama sangat Mia tak muncul dalam mimpi mama..mama jadi rindu..bila rindu, mama jadi sakit..sakit rindu..papa, mama pun rindu papa gak..memanglah tiap-tiap hari mama jumpa papa, makan sekali dengan papa, serumah dengan papa, tapi mama rindu jugak..rindu macam mama rindu kat Mia..semalam pun mama sesaja hantar message kat handphone  papa dengan sms gatal mama "saya sayang awak..rindu awak..awak sayang dgn rindu saya tak" hahhaah Mia ok tak sms mama pada papa?

No comments:

Popular Posts