March 6, 2011

Gambarnya..Hati Mama Duka

Mia,

Mama very-very sad! tadi tak tahu kenapa pulak mama rajin nak tengok gambar Mia kat FB mama..ada comment-comment  dari kawan-kawan mama, kata-kata semangat dari kawan-kawan mama..tetiba airmata mama bergenang..mama rindu anak mama yang mata sepet tu..rindu pipi tembam anak mama..rindu sangat..betul kata kawan mama,semua boleh berkata "sabar" semua boleh berkata "tabah" dan mama pun telah cuba sedaya upaya mama untuk berkeadaan begitu, ketawa riang mama bukanlah tanda mama tak bersedih, sedih nya mama bukanlah tandanya mama tak redha dengan dugaan dariNYA..tapi hati seorang mama..naluri mama tiada siapa yang tahu Mia..

Papa ni macam tahu aje mama tengah bersedih..tengah rindu kat Mia..papa ajak mama keluar cari makan...tapi mamadah agak dah, sebenarnya papa tu nak try GPS baru ...papa ni suka membazir, kalau mama beli yang bukan-bukan, papa marah tapi kalau papa beli tak apa..ummmm kita tengok jelah ya Mia berapa lama papa boleh tahan dengna gadjet baru dia tu..mama nak keluar ni, pi cari makan..tapi tadi memang sedih sangat..mama loved Mia..

1 comment:

Yasmin Nabilah.. said...

Memang mudah berkata sabar..tapi hanya orang yang melaluinya saja yang tahu peritnya hati ini..

Moga mama terus diberi kekuatan..Amin..

Popular Posts