January 3, 2009

Hujan

Pagi yang indah..pagi sabtu..disulami hujan renyai renyai membuatkan mata
dan badan ni rasa nak tidur kembali hahahah..nasib baik dah bangun, kalau
tak, mahu tak breakfast aku arini.

Malam tadi aku tidur lewat, layan TV hahahah sebab hubby aku dah tidur dulu so, tak adalah orang nak berebut TV dengan aku..walaupun TV ada dua tapi mesti nak berebut jugak..

Harini hubby kata, dia nak masak..so maknanya aku dok diam ler kan hahaha..layan pc je lah jawabnya ni.Tadi doktor call, appointment aku kena tukar date lain lak, sebab doktor tak ada clinic pulak so maknanya, hari isnin aku kena pegi jumpa dia la..tercepat 1 hari..tak apalah, lagipun dah lama giler aku tak masuk opis ni..rasa rindu giler kat kengkawan ni..

Ya allah, berilah kami rezeki yang melimpah ruah..zuriat-zuriat yang sihat walafiat dan kesihatan yang baik..doa dan harapna moga isnin ini mebawa lebih keberkatan dan kegembiraan bagi kami..aminnn

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...