January 2, 2009

New Year 2009

Fuhhhh..another year coming
Selamat Tahun Baru islam and happy new year 2009.
Just liked tahun tahun yang dah lepas, both of us tak kuar pun umah..
aku tengok hubby, hubby tengok aku..pastu masing masing tengok TV hahahah..
kira aku ni baik la, tak tegedik gedik nak tengok bunga api, kalau tak mahu teruk hubby aku ni kena layan..

Harapan dan doa aku, moga tahun ini lebih banyak keberkatan dan rezeki buat
kami walaupun kegawatan melanda dunia..tu yang aku hairan ni..minyak dah turun,
tapi harga makanan, fuhhh kuih sebesar 2 inci pun masih dijual 40 sen..gila apa..hahaha tu kat belakang opis aku la..pagi pagi..tapi kalau lunch hour lagi
la teruk..kekadang rasa berbaloi makan kat Secret Recipe tu or Mcdonald dari
beli kat belakang..beli dah siap bungkus or what, AKADNYA pulak tak ada.."saya beli..pakcik@makcik jual yer..lebih kurang halal"..hampeh tak ada..bila tanya naper mahal, ikan tak ada susah nak dapat;ah macam-macam..
tapi apa nak buat, kalau dah beli kena makan, kena redha..mungkin tu rezeki kita.

Dah lama tak masuk opis ni..alomost 2 weeks ni..mahu pc aku tu merajuk..ada lah nanti aku masuk opis, bebudak IT nak kena layan aku dari pagi sampai ke petang..
bergegar opis tu hahahah..

Macam nak makan mee rebus laaa..ummphhh sedapnya kalau dapat makan mee rebus mak buat..aduisss jauh ler pulak nak balik kampung..kalalu mak dok area ni, mahu malam ni jugak aku pegi hahahaha

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...