January 7, 2009

Aku berserah padaMU

Entah kenapa, sehari dua ni aku sensitif sangat..cepat betul aku
menangis. Mungkinkah kerana sunyi..sedih or sebab aku takut? I need
to talk..but i can't..

Bersama juraian airmata, aku terus mengisi hari ini dengan menaip kata kata bisu
ini dengan hasrat untuk meluahkan segala yang terpendam di hati..beratnya ya allah dugaanMU pada ku..

Ya allah, hanya ENGKAU yang tahu mengapa aku di duga begini berat..kerna ENGKAU yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaMU ini..berikanlah hambaMU ini ya allah, kekuatan iman dan ketabahan untuk mengharungi dugaan ini..

Ya allah, terima kasih kerana mengurniakan kepada hambaMU ini, suami yang sentiasa di sisi, keluarga yang menyayangi dan juga sahabat-sahabat yang sentiasa memberikan semangat untuk aku terus berjuang..

Saat untuk berjumpa doktor semakin hampir, ya allah, kuatkan semangatku yang allah.

No comments:

Laut Biru

lautan biru tenang dan damai disini pasti beriringan ditepian pantai suatu hari nanti lautan biru kadangkala gelora kadangkala tenang...