January 3, 2009

Kari ikan tongkol

Fuhh sedapnya makan..nasi panas bersama dgn kari ikan tongkol dah sayur tumis..walaupun makan berdua je tapi, sedap giler sebabnya hujan masih turun di luar tu..kira memang layan giler betul la lunch ni..tambahan pula hubby yang masak, memang terangkat lah pinggan tu hahahaha..

Pasni petang karang, kalau dapat makan cokodok pisang lagi sedap, lawan pulak dgn kopi or teh panas, memang kaw kaw kaw..

Ishhh awal tahun dah gebang pasal makan..alamatnya kalau gi gym tuuu tetap tak turunlah berat badan ni..belum lagi start keje kalau dah start keje...hampehhh!! lagi la tak leh nak diet hehehehe..

No comments:

Popular Posts