November 19, 2010

Hadiah Zalin..

Cantik tak hadiah dari "abang" zalin ni Mia? cantik kan..terima kasih yer zalin sebab sudi tag mama dengan award ni..uhhhh bangga dan hampir riak dibuatnya..

Ishhh, mesti Mia senyum senyum perli mama kan..ala ala terperasan kejap mama sebab dapat award macam artis..cantik ke blog mama? mama rasa blog "abang" zalin Mia lagi cantik, lagi havoc..begitu juga dengan kawan-kawan blogging mama yang lain..tapi mama tetap nak jadi RIAK dan BANGGA kejap sebab blog ni mama punya, cerita ini dan cerita ceriti yang ada dalam blog ni semuanya mama punya..semua tentang insan-insan yang mama kasihi..semuanya tentang Mia..angan-angan mama pada Mia..rindu mama pada Mia..

Terima kasih lagi sekali yer zalin sebab kasi award kat mama..nanti bila senang datang umah mama yer..or kalau tak, mama pergi terjah zalin kat "sekolah" tinggi tu ekekekeke..malas belajar sangat, nanti mama bawak rotan sekali..

3 comments:

MommyAqil said...

heee...mmg mama pny blog cantik rrr..kemas n damai je rs ble singgah sini tau..congratz dpt award lg!!keep up d gud work..

MaMaNuRiN said...

mommy, eekeke tq tq..malu laaaa

Jiey^Mien said...

Blog mamanurin ni kemas jer..
=)

Popular Posts